3 февруари 2012 г.

Позиция на евродепутата – д-р Антония Първанова по повод АСТА


Аз съм „ЗА” правото на потребителите на свободна комуникация, свободен обмен на информация и достъп до знание и култура

През последните дни получих около 9 700 имейла от интернет потребители, обезпокоени за свободата си в интернет. Затова, искам още веднъж да затвърдя ясната си позиция по  темата АСТА. Аз съм „ЗА” правото на потребителите на свободна комуникация, свободен обмен на информация и достъп до знание и култура.
Тази позиция, в контекста на свободата в интернет, изразих в ЕП още през 2006/ 2007 година, когато активно участвах в първите дебати по темата. Още тогава инициирах множество срещи с представители на провайдерите, потребители, неправителствени организации. И бъдете сигурни, че не съм променила отношението си.
Смятам, че европейските граждани, каквито сме всички ние, имаме право да общуваме помежду си, да обменяме свободни мисли, идеи и информация, ползвайки се от предимствата на техническия прогрес.
За всички е ясно - Интернет е новата “жизнена среда” за хората. И не мисля, че е правилно те да се определят като “престъпници”, затова, че обменят идеи и не печелят финансово от контакта помежду си. Единствената им “печалба” е получаването на по-бързо и по-достъпно познание за света, гарантирано от възможностите на глобалната мрежа.  
Желая успех и ще работя за успеха на кампанията!

Източник: Офис на д-р Първанова

Няма коментари:

Публикуване на коментар